Onderdelen focusgesprek website laten maken

Onderwerpen die zeker aan bod komen tijdens het focusgesprek:

 

JUST GIVE ME A REASON

Waarom heb je een (nieuwe) website nodig, wat wil je ermee bereiken en hoe wil je met (potentiële) klanten communiceren?

Je kunt bijvoorbeeld bezoekers van je website van informatie voorzien of ze aanmoedigen om contact met je op te nemen. Deel je inspirerende blogs en nodig mensen uit om zich in te schrijven voor je nieuwsbrief. Er is heel veel mogelijk. Ben je benieuwd naar de meest gekozen functies voor een dynamische website? Lees dan deze blog!

 

ARE WE ALL WE ARE

Wie ben jij? Hoe sta jij in het leven en wat is je droom als ondernemer?

Wie is je ideale klant? Hoe ziet zijn/haar leven eruit en welk probleem lost jouw bedrijf voor deze persoon op? Al deze informatie is van belang om een passende tone of voice voor jou en je doelgroep te vinden. Zo zorgen we ervoor dat de beste informatie bij de leukste persoon terecht komt!

 

GLITTER IN THE AIR

Dit is een typisch voorbeeld van: last but not least. De vormgeving van je website! Het eerste wat een potentiële klant online van jou gaat zien. We kunnen de meest inspirerende content op je website delen maar alleen met een passend design bereik je ook daadwerkelijk de juiste mensen. Als het goed is ken ik je in deze fase van het proces goed genoeg om ook in het visuele design de juiste toon aan te slaan! En zo komt jouw digitale planeet steeds meer tot leven.

bak koffie doen?

Stuur me een mail en dan spreek ik je snel!